+از دستش دادم🖤🙃

+از دستش دادم🖤🙃
_کی رو؟
+بچه ای که درون قلبم بازی می کرد💔🙂
دیدگاه ها (۵)

تئوری ترسناک🤡

سریال : موش بزرگ

سریال: خواهر و برادرانم

من از اولش هم آدم منطقی ای نبودم... وقتی عاشقش شدم؛ قلبم یه ...

موضوع:اگه بریم بغل شون و لپشونو گاز بگیریممایکی:وقتی میای بغ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط