ولی مطمئنم همین که پام به کره برسه میرم سر خاک سولی و مون

ولی مطمئنم همین که پام به کره برسه میرم سر خاک سولی و مونبین :)))
دیدگاه ها (۴)

دوست دارم فیس نامجون رو وقتی اینو میبینه ببینم🤣🤣🤣

من از این نسل نیستم

مونبین و سولی

مونبین

روکااااااااا....ولی من مطمئنم که یه روزی اینجا میرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط