توی ذهن منی ... همه‌جا هست یه چیزی ازت ....

دیدگاه ها (۲)

خدا نمی بینی منو چرا؟؟؟؟؟

میکس انیمه (یکی از بهترین هایی که ادامش ساخته نشد)

عید نوروزمی... داغ سینه سوزمی...

هر وقت لب دریا میرم با دردا میرم....

#اهنگ #اهنگ_غمگین

تو با قلب ویرانه من چه کردی :)

#روسی #اهنگ #اهنگ_جدید #اهنگ_غمگین #روس #روسیه #لیریک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط