tamanayvesal 76340092

دیدگاه ها (۰)

* هیچوقت دلخوشی کسی رو ازش نگیریناین دلخوشی میتونه:یه سلامیه...

چه زیبا گفت ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﺧﺘﻪ ﺍﻡ …!!ﮔﺎﻫـــــﯽ ﺑﺎ ﮐﺴانی ﺳﺎﺧ...

خودمم ازش میترسم 😁

همه میریم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط