چرا اینقدر من دارم صحبت می کنم واییی قشنگ من رو توصیف میک

چرا اینقدر من دارم صحبت می کنم واییی قشنگ من رو توصیف میکنه
دیدگاه ها (۰)

زیبا بود

بعد بقیه اسمش رو میزارن روانی و تیمارستانی بودن 😭ولی من اینم...

جوری که ادبیات قلب شکسته رو قشنگ توصیف میکنه🤌🏻🥲

قشنگ شد چند روزه روش دارم کار می کنم تمام شد الان همه سناری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط