برادر ندارم ولی بابا دارم🤣😣🙄

برادر ندارم ولی بابا دارم🤣😣🙄
دیدگاه ها (۲)

سطح سلامت روانم😪😛

تو خیلی برام مهمی خره، حیف خودت نمیفهمی 🫠

من دوست دارم زن☝🫦

خودم_عینکم رو گمیدم ولی خب☝🤭🤓

فمیلی بسازیم ؟مامان ؟ دارم بابا ؟ دارم بچه ؟ دارم کاپ ؟ دار...

من برادر ندارم شما بگین حقه یا نه؟

سزار آرام برادر من کاری به عشقت ندارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط