شماهم این احساسو دارین ؟

شماهم این احساسو دارین ؟
دیدگاه ها (۱۶)

یادتون باشه 😔😂

تو کامنتا بنویسین :)))

اسم انیمه؟ 😂

فک کنین سال ۱۵۰۰ اینجا پر اکانتایی میشه ک صاحباشون مردن

امان از رفیق شل دست

گاهی همین تضاد ها دوستی رو شکل میده.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط