ده ای دنیا وه ای گپی هه تون دارم

ده ای دنیا وه ای گپی هه تون دارم
دیدگاه ها (۶)

ن توان فراموش کردنن توان خواستن دارم

بنگر چه اتشی زه تو بر پاست در دلم

یه ضرب المثل بختیاری هه که ایگو :بختم، بخته دامه، کوشا دامم ...

فالورهای عزیزم دوستان گلم حمایت لایک بشه ممنونم

اکانت ویسگون29 کا و 600 و خورده ای فالور141 اعتبار ویژه دارم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط