من رفتم گفتم ولی بهم خندین☺︎

من رفتم گفتم ولی بهم خندین☺︎
دیدگاه ها (۱)

عرررررررر🥲

Geoببخشید دیگه ایتو نیست چون این ادیت قدیمیه ✧❀

ᕕ( ཀ ʖ̯ ཀ)ᕗیکم گریه کردن خوبه براتون

تنهای بد دردی داره لامصب ʕ ´•̥̥̥ ᴥ•̥̥̥`ʔ

انتراشغال کم دروغ بگو کم👌🏻خودتون به این حرف های چرت نمی خندی...

منم حقیقت رفتم اینا رو خریدم🤷جا موس و دی وی دی خام💁اول رفتم ...

بهم قول بده اگه رفتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط