کی گفته فرشته هارو نمیشه دید؟

کی گفته فرشته هارو نمیشه دید؟
من یکیشو پیش خودم دارم که از فرشته های خداهم قشنگ تره؛
.
.
@ssssssssaarraa
دیدگاه ها (۱۰)

ترسناک تر از یه قاتل زنجیره ای دختریه که بهش گفتی نمیتونی چو...

≤یه چی میگَم تا تهشو بخون...مَن اون تَپش قَلبی که قَبل دیدنت...

😉🤞

خنده های شوگا از زندگی من قشنگ تره

ورق بزن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط