ولی هم زخمی هم مرحمی...😘😂با این حال دوستت دارم

ولی هم زخمی هم مرحمی...😘😂با این حال دوستت دارم
دیدگاه ها (۷)

من زندگیمو دوست داشتم چون زندگیم تو بودی:

🌊💙

چرا واقعا کی عوض میشم؟ بعد از این چجوری خواهم شد

گوشیتو بچرخون ....حس می کنی جلوش نشستی🫴🏻😂

دوستت دارم چون تنهاترین فکر تنهایی منی.دوستت دارم چون زیباتر...

*در این پریشانیِ روزگار،مبادا فراموش کنی دوستت دارم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط