:...« نام علی به هر زبان که گویند ، زیبا ست »...:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
به سمت غدیر خم در حرکتیم ۰
پیشاپیش مبارک
دیدگاه ها (۶)

۰«««(( اللهم عجل لولیک الفرج ))»»»۰

۰«...« علی ترکیبی از زیباترین ها ست »...»۰

:...« شما هم برای اجابت قنوت هایم دعا بکن »...:

«« مسیر حسین کوتاه ترین راه رسیدن به خدا ست »»

::..«..« سلام بر بزرگی نام حسین »..»..::

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستیا ارحم الراحمین

« از میان همه تنها تو را می خواهم »

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط