پزشکیان رفته به نشانه دوستی توی پاکستان درخت بکاره…
پزشکیان رفته به نشانه دوستی توی پاکستان درخت بکاره…
بیل و گرفته دستش ول نمی کنه😁
هی نخست وزیر پاکستان میگه مسعود داداش بسه ، حرکت نمادینه ، نمیخواد چاله بزرگ بکنی… 😃
بیل و گرفته دستش ول نمی کنه😁
هی نخست وزیر پاکستان میگه مسعود داداش بسه ، حرکت نمادینه ، نمیخواد چاله بزرگ بکنی… 😃
- ۱.۲k
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط