فالو شدی بانو فالو کن

سپاس بانو فالو شدی

من رو به تهیونگ :

تایپم که چه عرض کنم شوهرم ایشونه البته که توسط ته کشته میشم#...

بیا به آرزوت که مردنه بروسونمت

فک کنم جونگکوک این آهنگو برا ته خونده

تا چه حد شباهتتتتت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط