ولی حق ما نبود که سال پیش شب عاشورا اینطور از دیدن نائب ا

ولی حق ما نبود که سال پیش شب عاشورا اینطور از دیدن نائب امام زمان به وجد بیایم و امسال شب عاشورا در غم از دست دادنش غصه بخوریم!
و دردآورتر اینکه باید تلاش کنیم به این مسئولین سیاسی مون بفهمونیم باید خونخواه رهبرمون باشید!
دیدگاه ها (۰)

وضعیت ضدانقلاب پس از اعلام متن توافق ایران و آمریکا!

‏یکی نبود که بگوید آقای رئیس جمهور این عکس را نباید بگیرید، ...

به حق اینکه داریم به عاشورا نزدیک میشیم انشاالله که امسال سا...

انتقام رهبر چی شد ?

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط