ولی حق ما نبود که سال پیش شب عاشورا اینطور از دیدن نائب ا
ولی حق ما نبود که سال پیش شب عاشورا اینطور از دیدن نائب امام زمان به وجد بیایم و امسال شب عاشورا در غم از دست دادنش غصه بخوریم!
و دردآورتر اینکه باید تلاش کنیم به این مسئولین سیاسی مون بفهمونیم باید خونخواه رهبرمون باشید!
و دردآورتر اینکه باید تلاش کنیم به این مسئولین سیاسی مون بفهمونیم باید خونخواه رهبرمون باشید!
- ۶۰۰
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط