بچه ها یه کتاب رهایی از خشم و پرخاشگری گرفتم

بچه ها یه کتاب رهایی از خشم و پرخاشگری گرفتم
هرکی رید تو اعصابم یه جور پرت کنم سمتش گوز بلبلی بزنه😘
ولی جدی یکی از چیزایی که باید توش تغییر ایجاد کنم اخلاقمه
خیلی زود عصبی میشم و حاضر جوابی میکنم
کلا زود از کوره در میرم.
احترام به بزرگتر یکم حالیم نیست
ولی آخه وقتی اندازه گاوم نمی فهمه چه احترامی
وای چقد بامزه ام من.
دیدگاه ها (۳)

من هنوزم منتظرم نوریتوشی بیاد خواستگاریم آجیا. ☹️

کاش هم گروهی نوریتوشی بودم. بچم...هیچکدوم از هم گروهی هاش قد...

خب دوستان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط