روی کی خیلیییییییییییییی غیرت دارید؟

روی کی خیلیییییییییییییی غیرت دارید؟
برای من که معلومه خودشم میدونه......حمایتتتتت؟
دیدگاه ها (۱۳)

اهنگ مورد علاقتون از جنی چیه؟خودم که filter....حمایتتتتت؟؟؟

مدل یا خواننده؟چرا؟خودم مدلینگ رو دوست دارم....حمایتتتت؟؟؟

نسبت به رول و تم جدیدم لقب بهم بدید

تم و رولم رو که تغییر دادم..بگید دیگه چیکار کنم؟

جیهومم💗🎀خودشم میدونه کیوته😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط