خیلی چیزا رو به روت نیوردم بیبی فک نکن نفهمیدم یا سادم

خیلی چیزا رو به روت نیوردم بیبی فک نکن نفهمیدم یا سادم
دیدگاه ها (۰)

به روایت تصویر میبینی

من خیلی پقته به فکرم زده وای ترس از ارتفاع دارم

سناریو بی تی اس وقتی تحریکش میکنینامجون: بیا اینجا ببینم فرا...

هنوز نوا مانستر رو نمیشناسی

نشد بهت بگم خیلی چیزا مجبورم بگم به این دفتر رو.......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط