من یک درونگرام (:

من یک درونگرام (:
زندگی برای ما سخت تره
دیدگاه ها (۵)

دقیقا دقیقا....

فکرم ازاد تر بود(:

دقیقاااا🥲🌚

سخت تره ...

زنده بودن از هرچیزی سخت تره...حالا میدونی چی از اونم سخت تره...

به نظر شما کدوم سخت تره؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط