با تشکر از عوامل T_T

با تشکر از عوامل T_T
دیدگاه ها (۰)

این اهنگو شنیدین ؟میگن این رپ ژاپنی برای اوتاکو هاست :)

وقتی یه اوتاکو وارد انیمه میشه :)😂

بهترین قدرت های انیمه ای :)کدوم رو انتخواب میکنین ؟

کلمات ژاپنی که باید همه انیمه باز ها بلد باشن ...کودومو بلدی...

((T_T))

پس زمینه ( T_T)\(^-^ )

ای کاش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط