وای امروز کنسرت بود چانگبینی رو دیدین 😱😱😱ولی بچم لاغر شده

وای امروز کنسرت بود چانگبینی رو دیدین 😱😱😱ولی بچم لاغر شده بود
هان که اصن هیچی فقط با تتو هاش مشکل دارن نمی زارن ببینیم اه
بقیه رو هم که نگم بهتره 🫠🫠
دیدگاه ها (۰)

وای لی خیلی خوبه اصن🤣🤣

تولد خرگوش و پیشی خوشگل استیز مبارک تولد مادر و پناه اسکیز پ...

اکسو یعنی آرامش من

یکم اگیو از اسکیز کوچولو

my black cat

𝒑𝒂𝒓𝒕:5ا/ت: کنسرت تموم شد خواستم برم خونه که اعضا بزور بردنم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط