برادر در زندگیم بیشتر از خودم بوده

برادر در زندگیم بیشتر از خودم بوده
دیدگاه ها (۰)

چه بد بود ولی

ناله کن بدبخت

جدی چرا🗿

واااای

حضور پدافند و موشک ؛ بیشتر از تو، توی زندگیم حس شد.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط