تو رو تا ته خاطراتم کشیدم‌به زیبایی تو کسی رو ندیدم.....🤍

تو رو تا ته خاطراتم کشیدم‌به زیبایی تو کسی رو ندیدم.....🤍🤍🥹
ادامه اهنگش باشما؟🫵🫵🦋
دیدگاه ها (۷)

وای خدا من یکی که مردم🥺❤️❤️❤️🥹🥹🥹🦋🦋

آینده من‌تویی♡:)❤️❤️❤️🤍💫🥹

کوکی🦋🦋🥹

نفسممممم🤍🤍🤍🦋🥹🧸💫

به زیبایی [تو] کسی رو ندیدم🤍#کلیپ #غم #اهنگ #عشق

از زیبایی تهجینکوک تو کنسرت هرچی بگم کم گفتم😔😂 ددی ته ته میک...

من بی پناهم تو بی گناهیدل به تو دادم ، چه اشتباهیاز تو کشیدم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط