@f.s1380

@f.s1380
اَتا دلبر دارمه مثل کوتره دتر بمیرم...
دیدگاه ها (۰)

@f.s1380مست پلنگمه برار...

@f.s1380 بفرست برای بابلی ها...

@f.s1380مه دلبر چه کاریزما دارنه دلبر...

@f.s1380دوستم میگه:اونی که می قلبه می جانه...

قلبم من تویی دلبر s❤❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط