هیچ کسی زشت نیست

هیچ کسی زشت نیست
اگه فکر میکنی اینا زشتن
زشتی از خودت شروع شده
دیدگاه ها (۷)

وای خیلی خوبه.....

جانکوگ خیلی مهربونه....

وای خدا کسی اب قند داره 🤤🤤🤤

بری کره جنوبی چیکار میکنی؟؛

ببخشید ها که میگم ولی ....گ.و.ه خورده هرکس گفته اینا زشتن با...

فکر میکنی اینا قشنگن؟ اشتباه فکر میکنی تو قشنگی:)) 🐚🤭

آقا رضا؟ اونجا چیکار میکنی؟ آقا رضا؟ کار زشت؟ کار زشت نکن خو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط