🤣🤣

🤣🤣
دیدگاه ها (۱)

هوفففف

تو بله گپ زدممم تو سروش نشدددhttp://ble.ir/join/9Fcwveas5u

بصیرت شاعر نسبت به رهبری

من همیشه لیمو بودم...

اِعتبار بر می‌گردد ولی اِعتماد نه! ️......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط