کدوم دنیا رو انتخاب میکردین؟

کدوم دنیا رو انتخاب میکردین؟
دیدگاه ها (۴۹)

فقط منم که با دیدن این ویدیو دلم خواست داد بزنم

رو آهنگش کراش زدم

این فقط انیمه است نمیتونه غمگین باشه 🤞

اونا واقعی نیستن ولی همیشه به کمکم میان

آقا جان مثل این دنیا که همیشه مردم رو دعا میکردین تو اون دنی...

کدوم رو انتخاب می‌کنید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط