جوری میریم عمق قضیه🤣😔📿

جوری میریم عمق قضیه🤣😔📿
دیدگاه ها (۰)

خود جیهوپ قیافه‌اش صداش کلا وجودش 🛐🛐🛐🛐

میگم مهدی بهمنی و ممد آقا امینی رو بدین من برم بی زحمت😂😂🥲

یه‌ادیت ببینیم از کوک اون‌وو😍❤️وایی مثل صگ با این اهنگ خاطره...

پشمام خیلی زود گذشت🥲

ولی جوری که صدای وازیستا به عمق قلب نفوذ میکنه قابل ستودنه#ه...

نفت سوخت فسیلی که تمام شدنی است | فریب بزرگ | دروغ قرن ما

دعایی از عمق دل...🫀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط