یکم دلیه ..

دیدگاه ها (۱)

عزیزی....

یه کم چشاتو ببند خسته ی من ...

میگما....

آن که زخمش بیش گنگش بیشتر ...

من بچه‌ی پایین این شهرم..! :)❤️‍🩹✨ ولی این صوت خیلی دلیه..!»...

کاملا دلیه این پست و بیشتر واسه خودم گذاشتمش :)예술 속에 삶의 의미가 ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط