یه چیزی بگید دلم نشکنه

دیدگاه ها (۹)

من عاشق این اهنگم

دازای و چویا ( عقلم ریدم چی بزارم)

من به شخصه این ویدیو رو دوست دارم

دازای واسه چویا نامه میفرستد

من تا وقتی دلم نشکنه بحث میکنم ....😅

برم جنگ ناخونام نشکنه 😅😂

وارد فروپاشی روانی شدمایکاش یکی دو نفر بیان به بقیه آرتایی ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط