هیچی تو ذهنم نیست بنویسم شما بگید

🫠🫠🫠🫠🫠
دیدگاه ها (۱۴)

گاهی باید مسیر مان را کج کنیم

دور از نژاد پرستی فقط انسانیت لایک بزن

اگه تونستی کنار بیایی خوشا به حالت

نمیگم لایک کنید یا فالو اما تو رو خدا نژاد پرستی نکنید

درود برشما هم وطن

سلام خوشکل ها من میخواستم داستان بنویسم شما دوست دارید یانه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط