اوکی؟ نبینم غمتو هااا

اوکی؟ نبینم غمتو هااا
دیدگاه ها (۰)

جمله ای که همه بهم میگن....یه جوری پشیمونتون کنم به غلط کردن...

دقیقا😃😂

@barbod24غمتو نبینم داداشم

https://wisgoon.com/neymar_nj10غمتو نبینم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط