می‌دونم قبلا گذاشتم....⁦(◕ᴗ◕✿)⁩

می‌دونم قبلا گذاشتم....⁦(◕ᴗ◕✿)⁩
همینه که هست...⁦( ╹▽╹ )⁩
بگید ⁦(. ❛ ᴗ ❛.)⁩
دیدگاه ها (۹)

یه تئوری هست که کافکا با گه‌گه مشورت کرده....خون جفتشون حلال...

درخواستی 💫

می دونم که نمی پرسید 😥 ولی خوب گذاشتم 😅

اسمشو نمی دونم میدونید بگید🪼مرسی که لایک می کنی🌊

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط