ولی شیطان راست میگفت آدما ارزش

ولی شیطان راست میگفت آدما ارزش
پرسیدن و دوست داشتنی رو ندارن !.....
دیدگاه ها (۰)

❌💔❌

❌💔❌

چشمانت جای دیگری بود وغمت کنج دل ما....

شیطان دوست داشتنی

ما همین الان هم رو رنگ پوست داریم ادم میکشیم.... باحال که می...

زوج دوست داشتنی😍حیف شد فینال شد واقعا ک ترکا لیاقت سریال خوب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط