هست را اگر قدر ندانی!

هست را اگر قدر ندانی!
می‌شود بود...
#غمگین #عاشقانه_غمگین
دیدگاه ها (۰)

اخه پره دردم من رامو گم کردم🖤.#عاشقانه #عاشقانه_غمگین #غمگین

:)!

گل سنگم🍁.#عاشقانه

هست را اگر قدر ندانی می شود بود (:

#استوری #استوری_نوشت #استوری_متن #استوری_غمگین #غم #غمگین #ک...

دلتنگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط