چند تا حقیقت در مورد تو :)

چند تا حقیقت در مورد تو :)
دیدگاه ها (۷)

این خیلی خیلی بده.. :(

چرا؟؟

خودشه... :)

تو خیلی ادم سرد و بی احساسی هستی...:)حرفی که خیلی ها بهم زدن...

حقیقت خیلی تو دلمه برما ولیخب

بچه ها تو جرعت حقیقت هستم گفتن عکس خودم رو بزارمپس در جریان ...

حقیقت همیشه تلخه ولی تو خیلی شیرینی برام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط