داشتن خواهر عشقه ....اصلا غنیمته...

داشتن خواهر عشقه ....اصلا غنیمته...
فقط یکم رو مخه ....
اونشم دوست داشتنیه🥲💜
دیدگاه ها (۰)

باهام نیست فقط ت قلبمه#عشق💔✨️

بچه پایین بودن و آقازاده نبودن اینجااینجا جَنم میخواد 🙂🤝

#حق 👍

✨️🙂

تو اصلا حرفات رو مخه من نیستن 😇

عاشق این بزرگوارممممم🔥🔥نِت خوشگله ولی دوست پسر جدیدش رو مخه😂...

میتونم بگم این سریال یه جور خاص دیگه ای قشنگ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط