بچه ها رفتم از ویس بیرون پارت بعدی حذف شد و من مانده ام ت

بچه ها رفتم از ویس بیرون پارت بعدی حذف شد و من مانده ام تنهای تنها.):
دیدگاه ها (۵)

وانشات صوتی بزارم؟ البت توی گزیده ها میزارم اول خودم نگا میک...

وانشات صوتی جیهوپ

بچه هااااااااااااا🥺💙

بچه هااااااااااااااااا🥺💚

بچه ها نمیخوام پارت بعدی رو بنویسم.😂 آخه من اسمات نمینویسم و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط