این ماییم بیست و چهار ساعته تو خونه ایم باز میگم هنوز سین

این ماییم بیست و چهار ساعته تو خونه ایم باز میگم هنوز سینگلمم 😐💔
دیدگاه ها (۱)

برای اینا نمی دونم میتونم خدمو ببخشم یا نه

2 شب سوار mood:)❤✨🚶‍♂️🕳

انگار نفهمه حالا 20 بار بهش.گفته😂💔

مردن اسونه ایا ت برای من حاضری زندگی کنی 🚶‍♂️💔

وای_بازم آرت بلاک شدم کمککک (خب داداش اگه بیست و چهار ساعته ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط