اونجاس که باید یه چاقو فرو کنی تو قلبت

اونجاس که باید یه چاقو فرو کنی تو قلبت
دیدگاه ها (۰)

آخه برادره من مگه مجبوری دو دقه فوش بدی حروم ز....

خیلیا درکش نمیکنن

افسردگی سر ازمون👍🏻

اگه کسی مثل مَن نگات کرد تو بردی-️ تو میتونی چاقو رو‌ تو قلب...

تا ابد مثل یه چاقو تو قلبمی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط