تـــو باید بمونی واسه خود منــ گل منــ گل منــ گل منــ❣️😄

تـــو باید بمونی واسه خود منــ گل منــ گل منــ گل منــ❣️😄
دیدگاه ها (۱)

فکرم نبودیــ منم فکر یه چاره کردمــ😄💔

چرا تــو بی مــن نمیشی دلتنگـ😄💔

بـهـتــریـنمـــــ فالــــو شـه😄🔥https://wisgoon.com/A.RSHA.M

کاشکی سرزده بیایـ یه سری بزنیـ کاش بیای دَمِ خونمون یه دَری ...

منــ)

زمانی که باید ساکت بمونی

هی گل گل بگیریم واسه هم قول

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط