ایمان دارم __ که خدا یا جز تو پناهی نیست ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
خدا ی من « منی » که کنار ش « تو » نباشی « تومنی » نمی ارزد ۰
دیدگاه ها (۱)

یادت نرود همیشه فردایی هست نومید نباش عزیز زهرا یی هست

سلام بر محرم ابی عبدالله الحسین

خدا یا ::: زندگیمو به خود ت گره بزن _ گره کور ...... ۰

مهربانی را اگر قسمت کنیم - من یقین دارم به ما هم می رسد ۰

خوش به حال آنکه دلش همواره به یاد خدا ست

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

ایران + خدا = شکست ناپذیر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط