من دلم رفت واسه دلی که عاشق نبود:):

من دلم رفت واسه دلی که عاشق نبود:):
صدای شروین:)))
دیدگاه ها (۲)

من و تو شاید دنیامون یکی بود...🔗❤:

آهنگ imdat سیام ❤️❤️❤️❤️❤️

بیاین با هم بخونیم 🎵🙃💙 :

حتی حالا که ندارمت...:)🥀⚫‌‌ ‌:

دلم واسه صدای خنده هاشون تنگ شده😭😭😭

حالا می فهمم چقدررر دلم واسه شنیدن صدای دیلیرینگ ویسگون تنگ ...

دلم تنگه واسه مادردلم تنگه واسه پدر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط