حاح..زندگی چه تلخه....

حاح..زندگی چه تلخه....
چه گناهی کردیم فقط باس از گوشی نگا کنیم بین اون همه جمعیت نباشیم؟
دیدگاه ها (۴)

خوشحال باشین بومگیو نیستید که این حرفو زدین وگرنه یونجون با ...

محاصره شدیم کیومرث

دیس ایز ایلان ماسک

برای خودمون زندگی کنیم نگران حرف مردم هم نباشیم

چی‌میشد منم بین اون جمعیت بودم؟سوال پست:تاحالا کنسرت کیپاپی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط