من کره دوست دارم ولی ژاپنوووو بیشتر...🌚🤍

من کره دوست دارم ولی ژاپنوووو بیشتر...🌚🤍
دیدگاه ها (۶)

فکت غمگینی بود...

ار دیگ...

ژوون چه خشن...😂🌚🤍

ار دیگ حواستو جمع کن یهو دیدی کور شودی....

چین، ژاپن یا کره کدومو بیشتر دوست داری؟؟

آهنگشو دوست دارم نه کره 😒

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط