نه این که حرفی نباشد، هست …

نه این که حرفی نباشد، هست …

خیلی هم هست

اما دلشکسته ها می دانند

غم به استخوان که برسد

می شود “سکوت”

-+-+-

🥀🎧🎼🎵🖤
دیدگاه ها (۰)

ما هروز داریم می‌میریم فقط جسممون هنوز روی زمینه...🖤🎵🎼🎧🥀

🖤🥀

🖤🎵🎼🎧🥀

🥀🎧🎼🎵🖤

میگن ساکت شدی عوض شدی حرفی برای گفتن نداری دوست دارم بهشون ب...

غم به استخوان که برسد : میشود سکوت!وای اشرف 😥🥺

دلم تنگ شده، کجاییغم دوریت بدجور اذیتم می‌کنهاشک چشمانم در ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط