نمیدونم تا این و دیدم یاد خورم و فاطیا میفتم... .

نمیدونم تا این و دیدم یاد خورم و فاطیا میفتم... .
دیدگاه ها (۳)

نامه رسون نگام کرد یواشکی صدام کرد مید...

ولی توبهترین اتفاق امسال برای من بودی👥🌍

ولی دوستی این دوتا ⁦🌼👀

حرفی ندارمـ⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩

بچه ها نمیدونم چرا ولی وقتی این اهنگ رو میشنومم یاد هه یو م...

هر موقع این بشر رو می بینم یاد قهرمان ضعیف کلاس میفتم

من وقتی نصف شبی به جای خواب یاد این چیزای مزخرف میفتم😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط