اهم اموزش انیمیت ساده
سوالی داشتید توی پیوی و کامنتا در خدمتم. میدونم یکم توهم توهم شد ببخشید دیگه . اون اسلاید آخر هم براتون ی دونه نمونه از بادی شیت گذاشتم البته من چون اوسی هام پسرن(اینی که الان داشتم روش انیمیت میکردم هم فمبوی بود..) بادی شیت دخترونه نداشتم ببخشید بعد خودتون سرچ کنید پینترست.
- ۱.۵k
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط