دیگه خستم خیلی نمی دونم چکار کنم این دنیا اصلا قشنگ نیست😭

دیگه خستم خیلی نمی دونم چکار کنم این دنیا اصلا قشنگ نیست😭😭😭😭💔💔💔💔
دیدگاه ها (۰)

#دیالوگ +خواهر اگنس..._میدونم!معذرت میخوای؟تقصیر تو نیست میخ...

سلام این پیج قبلی من هست نمی دونم چرا ولی دیگه توی اون پیج ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط