چرا دازای آنقدر کراشه ؟ کیه که روش کراش نباشه ؟؟ 🛐🛐🎀

چرا دازای آنقدر کراشه ؟ کیه که روش کراش نباشه ؟؟ 🛐🛐🎀
دیدگاه ها (۲)

بازمممم ازینااااا

بازممممم ازیناااااااا 🎀🎀🎀🎀🎀🎀

تازه فهمیدم

ولی جدی اگه دازای بمیره من افسردگی میگیرم ۶ ساله روش کراش دا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط